تماس بگیرید: 021 91330000

imgae
ویژگی های ارائه دهنده خدمات اینترنت ارتباطات ثابت پارسیان

ما شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی هستیم

اینترنت پرسرعت +ADSL2

خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ یکی از خدماتی است که شرکت ارتباطات ثابت پارسیان به کاربران خانگی، سازمان ها و شرکت های بزرگ تجاری و موسسات ارائه می کند.

image image

اینترنت بی سیم اشتراکی

سرویس اینترنت بیسیم ، استفاده از ارتباط بی‌سیم اشتراکی شرکت ارتباطات ثابت پارسیان یا Outdoor Wireless Service قادر است پهنای باندی بسیار بیش از آن چه که به وسیله سیم‌ تامین می‌شود، در اختیار مشترک قرار دهد.

image image

پهنای باند اختصاصی

خدمات پهنای باند اختصاصی، به سازمان‌ها و شرکت‌ها برای استفاده آنها از اینترنت ارائه میگردد.

image image

تلفن ثابت مبتنی بر IP

پارسیان خدمات تلفن خود را در سراسر کشور ارایه می‌کند. شما می‌توانید بسته به نیازها و موقعیت مکانی خود از راهکارهای ویژه پارسیان برای مکالمه تلفنی بهره‌مند شوید.

image image

اجاره سرور اختصاصی

image image

اجاره سرور مجازی

image image
درباره شرکت ارتباطات ثابت پارسیان

فناوری را تجربه کنید تا بهترین خدمات را داشته باشید

شرکت ارتباطات ثابت پارسیان، به عنوان بزرگ‌ترین کنسرسیوم بخش خصوصی، از جمعی بالغ بر ۱۴۰ سهامدار تشکیل شده است که این سهامداران جزو افراد و شرکت های پیشگام ارائه دهنده خدمات ارتباطی و مخابراتی در ۳۱ استان کشور میباشند. این شرکت با اتکا بر توانمندیهای بالفعل نمایندگان و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص خود، توانسته است بزرگ‌ترین شبکه‌ی دسترسی بر روی بستر های سیمی و بیسیم را ایجاد و با ارائه خدمات متنوع و موثر، زمینه بهره برداری از سرویسهای با کیفیت را برای تمامی کاربران در سطح کشور فراهم سازد. مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات این شرکت، ارایه‌ی خدمات اینترنت بر روی بستر پرسرعت بیسیم، ارائه خدمات تلفن ثابت بر روی بستر IP، مکالمه‌ی تلفن بین‌المللی، خدمات مرکز داده‌ها و دامنه و ... است.

اطلاعات بیشتر
image
ارتباطات ثابت پارسیان

امکانات نامحدود ارائه دهنده خدمات اینترنت را کشف کنید

پهنای باند

تجمیع پهنای باند ورودی در شبکه پارسیان باعث افزایش کیفیت و رضایتمندی مشترکین آن شده است.

بیشتر بخوانید

شبکه WiFi

پارسیان با دارابودن بیش از ۲۵۰۰ دکل ارتباطی در سطح کشور،بیشترین پوشش شبکه WiFi را در ایران دارد.

بیشتر بخوانید

فیبر نور

مالکیت بیش از ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح کشور باعث شده تا در نگاه راهبردی، پارسیان به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات B2B شناخته شود.

بیشتر بخوانید

سهامداران

پارسیان از سهامداری بیش از ۱۴۰ شرکت پیشگام ارائه دهنده خدمات ارتباطی و مخابراتی در ۳۱ استان کشور، تحت کنسرسیوم ایران اف.سی.پی تشکیل شده و به دلیل سطح بالای تجربه سهامداران و مدیران، به عنوان یک شرکت جذاب برای سرمایه گذاری علاقمندان این حوزه شناخته میشود.

بیشتر بخوانید

کارآفرینی

پارسیان با بهره برداری از ۶۵۰ نفر کارشناس و متخصص برای ارائه خدمات به مشتریان، توانسته است در جایگاه یک کارآفرین موفق قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

مشترکین فعال

پارسیان با بیش از ۱۰۰ هزار مشترک خانگی و بیش از ۱۳۰۰ مشترک حقوقی در زمره یکی از اپراتورهای فعال حوزه ارتباطات ثابت قرار دارد.

بیشتر بخوانید